του Τρύφωνα Αλεξόπουλου, Φωτογραφίες: Δημήτρης Μανώλαρος
Η NIO μπορεί να ιδρύθηκε το 2014, όμως μέσα σε δέκα μόλις χρόνια έχει καταφέρει να μοιάζει περισσότερο με μια ευρωπαϊκή φίρμα που διαθέτει ένα τεχνολογικό «οπλοστάσιο» καινοτομιών, παρά με μια ακόμη «ανερχόμενη» κινεζική εταιρία. Από τη Σαγκάη και τη Σιγκαπούρη μέχρι το Μόναχο και την Οξφόρδη, έχει υφάνει ένα δίκτυο ανάπτυξης και αισθητικής που συνδυάζει την κινεζική ταχύτητα εξέλιξης με τη δυτική προσήλωση στην εμπειρία και την ποιότητα. Δεν είναι λοιπόν απλώς μια startup που ήρθε να πουλήσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά μια εταιρία που φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την ίδια την αυτοκίνηση…