Powered by

quattroruote

#Tags: | |

Ο Wayne Griffiths της SEAT ανέλαβε τα ηνία της CUPRA

25/01/19 16:30 |

Newsroom eleftherostypos.gr

Ο Wayne Griffiths δήλωσε «η Cupra είναι συνώνυμο της φινέτσας και της μοναδικότητας»

Η Cupra χαράζει πλέον το δικό της μονοπάτι, με τον διαχωρισμό της από την Seat από το Φεβρουάριο του 2018. Ο executive vice-president Πωλήσεων και Marketing της Seat, Wayne Griffiths ανέλαβε -παράλληλα με την τρέχουσα θέση του- τα καθήκοντα του Διευθύνοντος Συμβούλου της Cupra.

Ο Griffiths θα καθοδηγήσει την ομάδα ανθρώπων που εργάζονται στην σε αυτή, προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του κοινού.

Υπό την καθοδήγηση του Προέδρου της Seat, Luca de Meo, τα άλλα τρία μέλη του ΔΣ της Cupra (πέραν του Wayne Griffiths) είναι ο αντιπρόεδρος Οικονομικών της Seat, Holger Kintscher, ο αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης της Seat, Dr Matthias Rabe και ο αντιπρόεδρος νομικών υπηρεσιών και καλής διακυβέρνησης της Seat, Luis Comas.

Ο Wayne Griffiths δήλωσε «η Cupra είναι συνώνυμο της φινέτσας και της μοναδικότητας. Είναι μια μάρκα που δημιουργήθηκε από λάτρεις των αυτοκινήτων και όσους αισθάνονται πάθος για τη σχεδίαση, την αγωνιστικότητα και τις κορυφαίες επιδόσεις. Η Cupra ξεπερνά όλες τις προσδοκίες μας και θέλουμε να συνεχίσουμε την εδραίωση αυτής της νέας μάρκας, κατακτώντας και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις αυτοκινήτων. Τώρα είναι η ώρα να πατήσουμε το γκάζι».

Οι πωλήσεις της εταιρείας το 2018 σημείωσαν αύξηση κατά 40% και έφτασαν τα 14.400 οχήματα. Ο Griffiths πρόσθεσε ότι «τα αποτελέσματα αυτά είναι σαφής ένδειξη της δημοτικότητας της μάρκας στην αγορά. Στόχος μας είναι να διπλασιάσουμε τις πωλήσεις μας τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια».

Πρόσφατα η μάρκα παρουσίασε το πρώτο της μοντέλο, το Ateca, ένα σπορ SUV. Καθώς έχει εδραιώσει την οργανωτική της δομή, η Cupra πρόκειται να γίνει μια ξεχωριστή οργάνωση η οποία θα επενδύσει στο positioning της μάρκας και την πρόσληψη προσωπικού.

Copy link
Powered by Social Snap