Το πλάνο του εξηλεκτρισμού της Volkswagen

05/12/18 • 15:56 | UPD 05/12/18 • 15:56

Newsroom eleftherostypos.gr

Το πρώτο μοντέλο αυτής της στρατηγικής είναι το hatchback της Volkswagen ID, που πιθανόν θα ονομάζεται Neo, και η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει προς το τέλος του 2019.

Η Volkswagen τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει – με υπερηφάνεια – πολλά χρήματα στην ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων οχημάτων, κάτι το οποίο στο μέλλον θα σηματοδοτήσει το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης για την εταιρεία.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται συνεχώς υπό πίεση από τις ρυθμιστικές αρχές για την μείωση των ρύπων διοξειδίου του άνθρακα στο περιβάλλον, γεγονός που έκανε την VW να θέλει να κατευθυνθεί ταχέως προς τα ηλεκτρικά οχήματα.

Η εταιρεία δήλωσε πως η νέα γενιά κινητήρων πετρελαίου και βενζίνης που θα λανσαριστούν το 2026, θα είναι και η τελευταία, σημαίνοντας το τέλος μιας εποχής για αυτήν.

«Οι συνάδελφοί μας εργάζονται στην τελευταία πλατφόρμα για οχήματα που παράγουν διοξείδιο του άνθρακα» δήλωσε ο Michael Jost, υπεύθυνος στρατηγικής για την Volkswagen.

Ο ίδιος πιστεύει ότι ακόμη με το λανσάρισμα νέων ηλεκτρικών μοντέλων, η εταιρεία θα πουλάει οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης τουλάχιστον μέχρι το 2050. Το VW group θα επενδύσει 50 δις. δολάρια στην πορεία των επόμενων 5 χρόνων, για την ανάπτυξη ηλεκτρικών και αυτόνομων αυτοκινήτων.

Ο μεγαλύτερος όμιλος αυτοκινήτων στον κόσμο, έχει ξεκινήσει να παρουσιάζει το πρώτο «κύμα» ηλεκτρικών οχημάτων με την σειρά οχημάτων VW I.D. και την πλατφόρμα P.P.E. (Premium Architecture Electrification) των Porsche Taycan και Audi e-tron.

Το πρώτο μοντέλο αυτής της στρατηγικής είναι το hatchback της VW ID, που πιθανόν θα ονομάζεται Neo, και η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει προς το τέλος του 2019. Στόχος είναι να υπάρχει επιλογή ηλεκτροκίνητης έκδοσης για το κάθε ένα από τα 300 οχήματα (αυτοκίνητα, φορτηγά, μοτοσικλέτες) μέχρι το 2030.

Ο όμιλος VW δηλώνει έτοιμος και πλήρως δεσμευμένος για αλλαγή. Η απομάκρυνση του από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης θα σηματοδοτήσει μία νέα εποχή για το group, που μέχρι και σήμερα είναι «σημαδεμένο» από το σκάνδαλο Dieselgate.

«Έχουμε ξέκαθαρα την ευθύνη εδώ» είπε μεταξύ άλλων ο Jost για να συμπληρώσει: «Κάναμε λάθη στο παρελθόν».