Με 400 χλμ. αυτονομία το πρώτο ηλεκτρικό SUV Mercedes [εικόνες-βίντεο]

05/09/18 • 17:11 | UPD 05/09/18 • 17:11

Newsroom eleftherostypos.gr

Το τρίτο τρίμηνο του 2019 θα αρχίσει η διάθεση της αμιγώς ηλεκτρικής Mercedes EQC 400 4MATIC, η οποία θα αποδίδει 408 ίππους ισχύος και 765 Nm ροπής.

Με ένα SUV μεσαίου μεγέθους, μήκους 4,76 μέτρων, η Mercedes πραγματοποιεί το ντεμπούτο της νέας της μάρκας EQ, υπό τη σκέπη της οποίας θα βρίσκονται από τώρα και στο εξής όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Εντυπωσιακή, επιβλητική αλλά και αφαιρετική ταυτόχρονα, η νέα EQC 400 4MATIC αποκαλύφθηκε στη Στοκχόλμη και θα κατασκευάζεται στη Γερμανία, από το τρίτο τρίμηνο του 2019 και μετά.

Μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου ισχύος 80 kWh παρέχει την απαραίτητη ισχύ στους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, που βρίσκονται ένας στον εμπρός και ένας στον πίσω άξονα, κινώντας τους αντίστοιχους τροχούς.

Με βάρος 2.425 κιλά οι πολλοί ίπποι έχουν βαρύ έργο να επιτελέσουν, η τεράστια ροπή όμως βγάζει τα κάστανα από τη φωτιά ειδικά στην επιτάχυνση, η οποία από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 5,1 δλ. Αντίθετα, η μέγιστη ταχύτητα είναι μόλις 180 χλμ./ώρα, ηλεκτρονικά περιορισμένη ώστε να μην «στεγνώνει» την ισχύ των μπαταριών στα ταξίδια.

Το άνετο εσωτερικό για πέντε άτομα συμπληρώνεται από έναν ικανοποιητικό χώρο αποσκευών 500 λίτρων, καθιστώντας την EQC 400 4MATIC ένα απόλυτα χρηστικό, οικογενειακό SUV. Τα 400 χιλιόμετρα της αυτονομίας, σύμφωνα με τον πιο σύγχρονο και ρεαλιστικό τρόπο μέτρησης WLTP, αποτελούν ένα επιπλέον χαρακτηριστικό «κανονικού» αυτοκινήτου, ενώ η δυνατότητα φόρτισης των μπαταριών κατά 80% σε 40 λεπτά όταν χρησιμοποιείται ταχυφορτιστής 110 Kw, αυξάνει σημαντικά την ικανότητα του μοντέλου για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.

Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης θα αποτελούν στοιχεία του βασικού εξοπλισμού της EQC 400 4MATIC, η οποία, ταυτόχρονα, διαθέτει ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και δυνατότητες αναβάθμισης στο μέλλον. Επίσης, το μοντέλο θα υποστηρίζεται από μια νέα γενιά on line υπηρεσιών, οι οποίες έχουν δημιουργηθεί ειδικά για τους οδηγούς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όπως, για παράδειγμα, η καθοδήγησης μέσω του συστήματος πλοήγησης σε κατάλληλους σταθμούς φόρτισης. Ταυτόχρονα, η δυνατότητα επικοινωνίας οδηγού – αυτοκινήτου με φωνητικές εντολές στην καθομιλουμένη, μέσω του συστήματος MBUX, θα είναι ακόμα περισσότερο εξελιγμένη.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η Mercedes δεν ανακοίνωσε ούτε κατά προσέγγιση το κόστος της EQC 400 4MATIC. Αυτό που ανακοίνωσε όμως είναι ότι το brand EQ προγραμματίζει μια «χιονοστιβάδα» ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με την παρουσίαση 10 αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων έως το 2022.