Το Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 6MT συνεχίζει την πετυχημένη πορεία των προκατόχων του

08/06/18 • 17:27 | UPD 08/06/18 • 17:27

Tο νέο Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 6MT συνεχίζει την πετυχημένη πορεία των προκατόχων του στην άσφαλτο.

Πολλές φορές δένεσαι τόσο πολύ με ένα αυτοκίνητο που όταν το παραδίδεις μετά από δοκιμαστική οδήγηση είσαι τόσο ενθουσιασμένος που λες: «αυτό το αυτοκίνητο είναι τόσο καλό, που αν θα αγόραζα ένα τώρα, σίγουρα θα ήταν μέσα στις προτιμήσεις μου».

Αυτό ακριβώς είπαμε και εμείς για το νέο Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 6MT μόλις το παραδώσαμε μετά από την εβδομαδιαία δοκιμαστική οδήγηση στη διάρκεια της οποίας κάναμε πάνω από 1.000 χιλιόμετρα.

Πρόκειται για την 10η πετυχημένη γενιά του Honda Civic, που έχει πολλά νέα στοιχεία από την εικόνα που μέχρι σήμερα είχαμε συνηθίσει εδώ και πολλά χρόνια. Η σχεδίαση και το ντιζάιν έγιναν πιο νεανικά και απέκτησε περισσότερο δυναμική εμφάνιση, τα φωτιστικά σώματα ακολουθούν τη νέα τάση των αυτοκινήτων της τελευταίας γενιάς, ενώ εντυπωσιάζει ο νέος κινητήρας που είναι υπερτροφοδοτούμενος, ιδιαίτερα δυνατός και με πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα αυξήθηκαν οι χώροι της καμπίνας προς όφελος της άνεσης των επιβατών και των αποθηκευτικών χώρων.

Οι 129 ίπποι του τρικύλινδρου κινητήρα κινούν σβέλτα το αμάξωμα με την μέγιστη ισχύ να εμφανίζεται στις 5.500 σ.α.λ. Νευρικό από τις χαμηλές στροφές προσφέρει δυναμισμό ακόμη και μέσα στην πόλη. Πολύ σημαντική δουλειά από τους Ιάπωνες τεχνικούς έγινε στην ανάρτηση η οποία στην πράξη είναι πιο στιβαρή, με καλύτερη πρόσφυση και με τιμόνι που ακούει ακριβώς τις επιθυμίες του οδηγού. Εντύπωση προκαλεί ο θόρυβος που παράγει ο τρικύλινδρος κινητήρας που είναι ευχάριστος και πολύ ιδιαίτερος. Δυνατός μέχρι την έναρξη των κόκκινων στροφών, εκεί όπου κρεμάει και ζητά επειγόντως μεγαλύτερη σχέση. Καλή είναι η κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων έχοντας καλές διαδρομές.

Αναλύοντας τις επιδόσεις του μοντέλου το νέο Civic έχει επιτάχυνση από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100 χλμ/ώρα 10,8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 203 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση στο κύκλο της πόλης δεν ξέφυγε πάνω από τα 6,5 λίτρα για τα 100χλμ, ενώ στο ταξίδι η κατανάλωση κυμάνθηκε κοντά στα 4,5 λίτρα. Ακόμη και όταν κληθήκαμε να έχουμε μια υψηλή ταχύτητα.

Ο αποθηκευτικός χώρος είναι ιδανικός για τις ανάγκες μιας οικογένειας. Υπάρχουν πολλοί αποθηκευτικοί χώροι μέσα στην καμπίνα, ενώ ο μεγάλος πίσω χώρος είναι 478 λίτρα που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φθάνει τα 1.267 λίτρα.

Η τιμή του Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 6MT καθορίστηκε στα 20.650 ευρώ. Τιμή που σίγουρα μπορεί να θεωρηθεί αρκετά καλή αν αναλογιστούμε ότι στην ουσία έχουμε στη διάθεσή μας ένα μεγάλο σε κυβικά και χωροταξικά αυτοκίνητο. Μας άρεσαν επίσης οι επιδόσεις, η κατανάλωση και η ποιότητα κύλισης, ενώ μας εντυπωσίασε το ντιζάιν που είναι αδύνατο να μην κεντρίσει το ενδιαφέρον των περαστικών. Το νέο Civic παραμένει σίγουρα ένας πρωταγωνιστής της κατηγορίας. Όπως άλλωστε κάνει εδώ και πολλά χρόνια, έχοντας χιλιάδες υποστηρικτές και φίλους που δεν το αλλάζουν με τίποτε…