Οι προσδοκίες και οι προκλήσεις για την νέα χρονιά

27/12/16 • 12:02 | UPD 27/12/16 • 12:02

Η NN Hellas, πρωταγωνίστρια στον ασφαλιστικό κλάδο στην Ελλάδα, αποτελεί μία από τις πλέον εδραιωμένες και καταξιωμένες εταιρίες, που εδώ και 35 χρόνια στηρίζει τους Ελληνες και την ελληνική οικονομία, με τις πρωτοβουλίες, δράσεις και τα διαρκώς ανανεωμένα προϊόντα και υπηρεσίες της.

Γράφει η Μαριάννα Πολιτοπούλου*

Η πορεία της εταιρίας το 2016 μόνο επιτυχημένη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί: Η εφαρμογή best practices στον τομέα της εταιρικής διακυβέρνησης, η αύξηση του μεριδίου αγοράς στον κλάδο ασφαλειών ζωής και η παραγωγή ασφαλίστρων από τα προϊόντα NN Orange Genius & Smartplan που ξεπερνά τα 150 εκατ. ευρώ δίνουν νέα πνοή στα πλάνα της εταιρίας για τη χρονιά που μας έρχεται και ενθαρρύνουν τη δημιουργία νέων προϊόντων, πάντα προς όφελος του πελάτη. Επιπλέον, με την ενίσχυση των προγραμμάτων ασφάλισης Υγείας, η ΝΝ Hellas συνεχίζει να στοχεύει στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών στον τομέα της Υγείας ώστε οι πελάτες της να απολαμβάνουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Στόχος για το 2017 είναι η ΝΝ να παραμείνει το καλύτερο brand στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και να είμαστε σταθερά η πρώτη επιλογή των πολιτών και πελατών.
Ο στόχος αυτός, πάντα με οδηγό τις αρχές και τις αξίες της NN «Νοιαζόμαστε, δεσμευόμαστε και είμαστε πολύ διάφανοι», στηρίζει την υλοποίησή του σε τέσσερις κεντρικούς πυλώνες:

• Τον πελάτη, απέναντι στον οποίο η NN θέλει να παραμένει ξεκάθαρη και διάφανη και δεσμεύεται σε ό,τι του προτείνει.

• Τους υπαλλήλους της εταιρίας και τη διατήρηση ενός άριστου εργασιακού περιβάλλοντος.

• Τους μετόχους της εταιρίας και την ανταπόδοση της εμπιστοσύνης της ΝΝ για τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιήσει στην Ελλάδα.

• Την κοινωνία και όλες τις πρωτοβουλίες, δράσεις του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας «Ζήσε Υπεύθυνα» που αγγίζει καίριους τομείς της καθημερινότητας.

Για το 2017, η εταιρία έχει να αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις που θα ωθήσουν ακόμη περισσότερο την πορεία της και θα καλλιεργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της: η δίκαιη κερδοφορία της σε σχέση με ό,τι προσέφερε στους πελάτες της τα τελευταία χρόνια, η εξοικονόμηση πόρων με τις επενδύσεις της εταιρίας στις νέες τεχνολογίες και την ψηφιοποίηση, καθώς και η σωστή αντιστοίχιση προϊόντων και των κατάλληλων πελατών, προάγουν τον εκσυγχρονισμό τους και τη στοχευμένη κάλυψη των αναγκών τους.

Μαριάννα Πολιτοπούλου είναι Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνουσα Σύμβουλος ΝΝ Hellas

 Από το ένθετο Οικονομία του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής