ΣΤΟΝ «ΑΕΡΑ» Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Νέο «μπλόκο» ΣΥΡΙΖΑ στις ιδιωτικοποιήσεις

Ταφόπλακα στον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου της Κέρκυρας αλλά και στην παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων από το ΤΑΙΠΕΔ στη Fraport επιχειρεί να βάλει ο «Συριζαίος» περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων κ. Θεόδωρος Γαλιατσάτος. Και τούτο διότι το Περιφερειακό Συμβούλιο ψήφισε «όχι» κατά πλειοψηφία για τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του αεροδρομίου Κέρκυρας, σύμφωνα με την οποία θα απαλλοτριωθούν νέες δημόσιες και ιδιωτικές εκτάσεις για την επέκταση του αεροδρομίου.

Υπογραμμίζεται ότι η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων είχε προσφύγει στο ΣτΕ κατά του ΤΑΙΠΕΔ για την ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.

Εργασίες

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΜΠΕ του έργου, τα προγραμματιζόμενα έργα είναι:

* Κατασκευή δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών στο νότιο τμήμα του αεροδρομίου και σε έκταση 65,3 στρ., έκταση που καλύπτει μέρος της λιμνοθάλασσας Κόλα, όπου ήδη έχουν αρχίσει επιχωματώσεις και προφορτίσεις, καθώς είναι έργο περιβαλλοντικά αδειοδοτημένο από το 1996.

* Κατασκευή του δυτικού δαπέδου αεροσκαφών και λοιπές εγκαταστάσεις (αποθήκες, βοηθητικοί χώροι, νέο πάρκο καυσίμων, νέος πύργος ελέγχου, βοηθητικός πυροσβεστικός σταθμός). Για την υλοποίηση των έργων προβλέπεται νέα απαλλοτρίωση στο δυτικό τμήμα του αεροδρομίου έκτασης 104 στρ.

* Επέκταση κτιρίου βόρεια του υφιστάμενου, περίπου 4.000 τ.μ. ανά όροφο.

* Επέκταση χώρων στάθμευσης ΙΧ και ανάδιαρρύθμιση των θέσεων σε έκταση 1,6 στρ, η οποία ανήκει στην ΥΠΑ ενώ προβλέπεται και νέος χώρος απαλλοτρίωσης έκτασης 3 στρ.

* Κατασκευή παράλληλου τροχιόδρομου και ζώνη ασφαλείας μήκους 1.232 μέτρων και πλάτους 38 μέτρων. Για την υλοποίηση προβλέπεται απαλλοτρίωση 76,5 στρ.

* Κατασκευή λωρίδας διαδρόμου για την εξασφάλιση περιοχής ασφαλείας πέρατος διαδρόμου και κατασκευή νέας συνδετήριας οδού στην ανατολική πλευρά. Για την απαλλοτρίωση του έργου προβλέπεται απαλλοτρίωση 50 στρ.

* Εργα αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού υφιστάμενων υποδομών. Για την υλοποίηση απαιτούνται απαλλοτριώσεις δημοσίων και ιδιωτικών εκτάσεων περίπου 234 στρεμμάτων. Ειδικότερα για την κατασκευή του τροχιόδρομου απαιτείται απαλλοτρίωση τμήματος της λιμνοθάλασσας Κόλα, η οποία αποτελεί το βόρειο τμήμα της λιμνοθάλασσας Χαλικιόπουλου.

ΧΑΡΗΣ ΝΤΙΓΡΙΝΤΑΚΗΣ
pressntigri@gmail.com

Διαβάστε περισσότερα στην έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου