Τα Goody’s πάνε Κίνα

«Απόβαση» στη χώρα του Κόκκινου Δράκου ετοιμάζεται να κάνει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017 η ελληνική αλυσίδα εστιατορίων Goody’s, θυγατρική της Vivartia του ομίλου MIG. Οπως δήλωσε χθες στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της MIG, κ. Θανάσης Παπανικολάου, η Goody’s βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με μεγάλο επιχειρηματικό όμιλο τη Κίνας που δραστηριοποιείται κυρίως στον κλάδο των ιδιωτικών πανεπιστημίων, αλλά και του real estate για την υπογραφή συμφωνίας συνεργασίας για επέκταση της αλυσίδας στην Κίνα.

Τα πρώτα καταστήματα αναμένεται να λειτουργήσουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2017 σε τέσσερις «μικρές» πόλεις, ο πληθυσμός των οποίων αγγίζει τα 10 εκατ. κατοίκους. Σύμφωνα με τον κ. Παπανικολάου, η συμφωνία αυτή αναμένεται να αλλάξει την πορεία της εταιρίας και να αποφέρει έσοδα.

Επαφές

Ηδη, τα στελέχη της Goody’s έχουν κάνει εκτενή έρευνα για τα εργοστάσια με τα οποία θα συνεργαστούν για την παραγωγή των προϊόντων στην Κίνα, ενώ έχουν γίνει και οι απαραίτητες επαφές με τις αρμόδιες πρεσβείες για την εξεύρεση εργαζομένων που θα συνδυάζουν και τις δύο κουλτούρες.

Σημειώνεται ότι η ελληνική αλυσίδα συζητά εδώ και μήνες την επέκτασή της στην Κίνα, ωστόσο, σύμφωνα με τον CEO, υπήρξαν καθυστερήσεις, καθώς η Goody’s αναγκάστηκε να προσφύγει στις δικαστικές αρχές της Κίνας, από τις οποίες και δικαιώθηκε. Κι αυτό γιατί κάποια επιχείρηση στη χώρα χρησιμοποιούσε το εμπορικό σήμα της Goody’s.

Εντός συνόρων

Στο μεταξύ, η εταιρία συνεχίζει τις επενδύσεις της στην ελληνική αγορά που περιλαμβάνει κυρίως ανακαινίσεις και μετεγκαταστάσεις καταστημάτων και λίγα νέα «ανοίγματα». Είναι χαρακτηριστικό ότι την τελευταία διετία έχει επενδυθεί για τον σκοπό αυτό το ποσό των 15 εκατ. ευρώ.

Μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες η Goody’s εγκαινίασε το νέο «flagship» κατάστημα Goody’s Burger House στο Σύνταγμα, μια επένδυση ύψους 600.000 ευρώ. Πρόκειται για ένα εστιατόριο με πολλές καινοτομίες που θέτει τον καταναλωτή στο επίκεντρο, παρουσιάζοντας νέους πρωτοποριακούς τρόπους παραγγελίας με digital πλατφόρμες και θεματικές γωνιές για ατελείωτο gaming. Η διοίκηση της εταιρίας εκτιμά ότι το εν λόγω κατάστημα θα εξυπηρετεί περισσότερους από 100.000 επισκέπτες μηνιαίως.

Λίφτινγκ

Οπως ανέφερε ο κ. Παπανικολάου, στόχος για το 2017 είναι να δημιουργηθούν δυο ακόμη τέτοια καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, ενώ στο νέο concept αναμένεται να προσαρμοστούν τη νέα χρονιά 15-20 καταστήματα της αλυσίδας.

Το δίκτυο της εταιρίας αριθμεί 125 καταστήματα, εκ των οποίων τα εφτά στο εξωτερικό. Ηδη, τα 85 από αυτά έχουν μεταβληθεί σε Goody’s Burger House, ενώ μέχρι τον Φεβρουάριο του νέου έτους θα έχουν γίνει οι απαραίτητες αλλαγές σε όλα τα καταστήματα.

Την ίδια ώρα, η διοίκηση της αλυσίδας βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις και με τη Fraport, η οποία θα αναλάβει το management 14 περιφερειακών αεροδρομίων από τον Φεβρουάριο του 2017 για τη δημιουργία νέων σημάτων εστίασης.

Σε ό,τι αφορά στα οικονομικά της μεγέθη, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της MIG, με τις κινήσεις εξορθολογισμού που έχουν γίνει (ανακαινίσεις, μετεγκαταστάσεις, αλλά και κλείσιμο 35 καταστημάτων στην περίοδο της κρίσης) καταγράφει σταθερό τζίρο στα 170 εκατ. ευρώ για το 2016 και μικρή κερδοφορία.

Γωγώ Κατσέλη

gkatseli@etypos.com

Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου

Διαβάστε ακόμη