28/04/16 • 16:24 | UPD 28/04/16 • 16:34

Οδηγήσαμε στην Αττική το νέο Audi R8: Η εμπειρία σε όλο της το μεγαλείο…

Sorry. No data so far.

Η τελευταία γενιά του R8 με τον «θεϊκό» V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων και τους 540 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. είναι εδώ!

Σημειώστε για την ιστορία: Μόλις 3,5»για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα στο ταχύμετρο και 323 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας!Ψάχνεις μανιωδώς την κρυμμένη χειρολαβή που απασφαλίζει τη θηριώδη πόρτα. Είσοδος, απαγορευτική για κλειστοφοβικούς. Το κόκπιτ είναι βγαλμένο απευθείας από τις παιδικές αυτοκινητικές ονειρώξεις σου. Αγωνιστικό βολάν και από πίσω ένα άκρως εντυπωσιακό ψηφιακό καντράν με έντονο άρωμα από Formula 1.

Πατάς το κόκκινο μπουτόν και το «ατμοσφαιρικό τέρας» έρχεται στη ζωή, έτοιμο με τη μελωδία του να στείλει τις ενδορφίνες σου στα κόκκινα. Επιλέγεις αμέσως το πρόγραμμα Dynamic και βγαίνεις στην μεγάλη ευθεία. Το «μεγάλη» είναι πλέον σχετικός όρος, μια και το μόνο που θυμάμαι μετά να περιγράψω,  είναι η λύσσα του V10 που έχει το όριο των 8.500 στροφών κυριολεκτικά «για πρωινό».

Εκεί ψηλά, το κιβώτιο ανεβάζει αυτόματα σαν πυροβόλο τις σχέσεις, ενώ εσύ πιάνεις τον εαυτό σου να πανηγυρίζει σαν παιδί προσχολικής ηλικίας, αφού πρώτα έχεις γίνει ένα με το μπάκετ κάθισμα. Μπορείς, αν το επιθυμείς, να αλλάζεις εσύ σχέσεις με τα paddles, ακούγοντας τα εκπληκτικά «σκασίματα» του μοτέρ. Η ευθεία που λέγαμε πριν, μοιάζει πια με στενό της Κυψέλης, τα τοπία εναλλάσσονται ακαριαία, λες και παίζεις ηλεκτρονικό παιχνίδι σε fast forward, εμπρός από ηλεκτρονική κονσόλα. Είναι τέτοια η έξαψη που δεν θέλεις να αφήσεις το δεξί πόδι να χαλαρώσει.

R8_1_1big

Οι ευθείες τελειώνουν, τα στροφιλίκια στο βουνό έπονται, διαδρομή που σαφώς δυσχεραίνει τις κινήσεις του θηριώδους R8, με τα τεράστια μετατρόχια και το σεβαστό πλάτος να σε αναγκάζουν να σημαδεύεις για να χωρέσεις στη λωρίδα σου. Κάτι που δεν καταφέρνεις εύκολα, το πληθωρικό R8 καλύπτει όλο σχεδόν το πλάτος του δρόμου. Ας είναι. Εδώ το βρήκαμε, εδώ θα το απολαύσουμε. Δεν έχουμε επιλογή, ούτε χρόνο. Στρίβει βιδωμένο στην άσφαλτο και σε προκαλεί να πιέσεις κι άλλο, αν έχεις φυσικά τα κότσια… Πρόκειται για ένα ανόθευτο «supercar» με ατόφια αίσθηση προικισμένου αγωνιστικού, που διαγράφει τις τροχιές σαν να διαβάζει την πιο τολμηρή σκέψη σου. Ζυγισμένο σαν «τραπέζι», με πρόσφυση και φρένα που στέλνουν το στομάχι σου για αλλαγή λογισμικού.

Γιάννης Τσιρογιάννης

gtsirogiannis@e-typos.com

Δημοφιλή

Sorry. No data so far.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *